Megrendelés menete

 

Az áruházban történő böngészés és vásárlás is bárki számára lehetséges.
A kívánt termék terméklapjára a főoldalról, kétféleképpen tudsz eljutni: a upload_icon  Képfeltöltővel vagy a custom_icon Designerrel.

 

upload_thumbguide11Termék készítés
a „Képfeltöltő”
segítségével

 

A „Képfeltöltő” mezőbe húzd be a feltölteni kívánt képeket vagy kattints „Töltsd fel” gombra. A képeket jpg és png formátumban kérjük, az egyszerűbb feltöltés kedvéért tömörített állományt is fogadunk (zip, rar).

A Képfeltöltőnél vedd figyelembe, hogy a többoldalas termékekre oldalanként 1-1 kép kerül elhelyezésre, fájlnév-sorrendben.

guide10Ezután helyezd a kosárba helyezni a terméket aképpen, hogy beállítod a kívánt mennyiséget és a “Kosárba rakom“ gombra kattintasz.
Egy felugró üzenet jelzi neked, hogy a kosárba helyezés megtörtént, valamint a jobb oldali felső sarokban a kis kosár egy számmal ezt jelöli is.

A kosárba helyezés után maradsz a terméklapon. Böngészhetsz tovább, új termékeket helyezhetsz a kosárba, vagy a kosár ikonra kattintva a “Kosár” felületére juthatsz.

 

custom_thumbTermék készítés
a „Testreszabás”
segítségével

 

guide01A „Testreszabás” gomb megnyomásával megnyílik a Termék Designer, ahol a terméket a saját fotóddal illetve grafikáddal egyediesítheted.

guide02A megjelenő ablakban a „Feltöltés” gombra kattintva tölthetsz fel a szerkesztéshez képeket. A feltöltendő képek legalább 50kb, legfeljebb 30mb méretűek lehetnek.
Kattintással válaszd ki a feltöltött képek közül azt, amelyiket a terméken látni szeretnél. Egy termékoldalra több kép is felkerülhet.

 

guide03
Többoldalas termék esetén (pl. 13 lapos falinaptárak) az alsó sávban található navigációs mező segítségével lapozhatsz.

 

guide06guide07guide05Lépésenként visszavonhatod és visszaállíthatod az elvégzett műveleteket,
vagy pedig teljesen újrakezdheted az egész tervezést.

guide04Ha mindennel végeztél, kattints a „Befejezés” gombra,
majd megkezdődik a feltöltött képek feldolgozása.

guide09A feldolgozás befejeztével a „Change” gombra kattintva visszatérhetsz a szerkesztőfelületre,
„Confirm” gomb megnyomása visszavisz a terméklapra.

guide10Ezután tudod a kosárba helyezni a terméket úgy, hogy beállítod a kívánt mennyiséget és a “Kosárba rakom“ gombra kattintasz.
Egy felugró üzenet jelzi neked, hogy a kosárba helyezés megtörtént, valamint a jobb oldali felső sarokban a kis kosár egy számmal ezt jelöli is.

A kosárba helyezés után maradsz a terméklapon. Böngészhetsz tovább, új termékeket helyezhetsz a kosárba, vagy a kosár ikonra kattintva a “Kosár” felületére juthatsz.

 

Hibajavítási lehetőségek

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség”oszlopban található adatbeviteli mezőbe írd be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, vagy változtasd meg a „+” illetve „-” gombok segítségével majd nyomd meg a „Kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” (törlés) gombot.

 

Kosár-Pénztár

A „Kosár” oldalon látod a kosárba helyezett termékeket. Itt tudsz még változtatni a termékek darabszámán. Fontos, hogy ha darabszámot változtatsz vagy esetleg törölni szeretnél egy terméket, minden esetben nyomj rá a “Kosár frissítése” gombra, hiszen csak így számítódik át a kosárérték.
Ha rendelkezel kuponnal, akkor ennek a kódját is itt adhatod meg!
Ezen az oldalon tudod kiválasztani a szállítási módot is. Ha itt végeztél, akkor kattints a “Tovább a pénztárhoz” gombra.

A „Pénztár” oldalon tudod megadni az adataidat, ami egyben egy regisztráció is a vásárláshoz. Ha már regisztrált felhasználó vagy, akkor lépj be a már meglévő adataiddal.
Itt tudsz a számlázási címtől eltérő szállítási címet megadni. A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni, viszont ez a későbbiekben jól jöhet neked.
Itt lehet kiválasztani a szállítási és a fizetési módot.
Ha készen vagy kattints a „Megredelés elküldése” gombra. Fontos, hogy az ÁSZF ismerete és elfogadása szükséges a vásárláshoz!

Az ellenőrző oldalon láthatod a feladott rendelésed adatait.
Ha eljutottál idáig, akkor a rendelésed már be is érkezett hozzánk, és az automatikus email már a postaládádban kell, hogy legyen.

 

Megrendelés visszaigazolás

A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez egyelőre nem a megrendelés visszaigazolása. Mi minden esetben átnézzük a rendelést, és küldünk róla egy Visszaigazoló levelet. Ebben megtalálod majd a további információkat a szállítással és számlázással kapcsolatban.

Minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra. Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.

Fizetési módok

 

pay1Banki előre utalással

Ebben az esetben az ügyfél a megrendelt termékek árát a rendelés visszaigazolásakor megadott számlaszámra kell utalnia, a közleményben feltüntetve a megrendelés számát.*

 

pay2PayPal fizetés

Ebben az esetben az ügyfél a megrendelt termékek árát a rendelés leadásakor, a paypal.com oldalra átirányított felületen fizeti meg. Ehhez a fizetési módhoz aktív PayPal-account megléte szükséges.

 

pay3Készpénzben üzletben történő személyes átvétel esetén

Ebben az esetben az ügyfél a megrendelt termékek árát készpénzben, számla ellenében fizeti meg.

 

pay4Utánvét házhoz szállítás esetén

Ebben az esetben az ügyfél a megrendelt termékek árát a futár számára fizeti ki a rendelés kézbesítésekor.

 

A termék árát és a szállítás díját tartalmazó számlát a kiszállított termékkel egy csomagban kapja meg az ügyfél.


*Az összeg elutalására a megrendelés leadása után 2 munkanapig van lehetőség. Amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg az összeg a megadott bankszámlára, úgy törlődik a megrendelés. A csomagot pedig csak abban az esetben tudjuk személyesen átadni az ügyfél vagy a futárszolgálat részére, ha az összeg a bankszámlánkra megérkezett.

Szállítási módok

  • személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon
  • személyes átvétel csomagautomatán keresztül
  • házhoz szállítás

 

shipping1Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon

A megrendelés során választható opció, ha az üzletünkben (Pécs, Mohácsi út 16.) kívánja az elkészült terméket átvenni. Üzletünk munkanapokon 8-16 óra közötti nyitva tartással várja ügyfeleinket.

 

shipping2Házhoz szállítás

Amennyiben otthon vagy a munkahelyén kívánja átvenni a megrendelt terméket, a megrendelés során választhatja a házhoz szállítást.

Partnerünk a FutárPécs az ország egész területén vállalja a küldemények hétfőtől péntekig  történő kézbesítését 8 és 17 óra között.
A termékek az elkészülésüket követő munkanapon kerülnek kézbesítésre.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A házhoz szállítás díja a csomag súlyától függetlenül 990 Ft+Áfa (bruttó 1.257Ft).
Nettó 15.000 Ft feletti rendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes!

A FutárPécs elérhetőségei:
Telefonszám: +36 70 60 60 546 (munkanapokon, 8 és 16 óra között)
E-mail: info@futarpecs.hu
Csomagkövetés: a www.futarpecs.hu oldalon elérhető csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető. A kereséshez szükséges csomagszámot a termék elkészülését visszaigazoló e-mailben találhatja meg.

Szállítási garancia

 

shipping4Termékeink 100 db-os rendelési mennyiségig a megrendeléstől számított 5. munkanapon vehetők át ill. kerülnek kiszállításra.
Ettől magasabb példányszám esetén Ügyfélszolgálatunk felkeres a szállítási határidő egyeztetése céljából.

 

shipping5Ha a megrendelésed nem érkezne meg a megjelölt határidőre és mégis szeretnéd fenntartani azt, választásod alapján a 6. munkanappal kezdődően napi 5% vagy annak megfelelő értékű kupon visszatérítést adunk, amennyiben a PayPal vagy az előre utalás fizetési módot választottad, és a fizetés a jóváhagyási határidőn belül megtörtént.

ÁSZF letöltés

Elállási nyilatkozat

Általános szerződési feltételek

 

A jelen ÁSZF tartalmazza a naptarhely.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház és üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
A webáruház címe: naptarhely.hu
Szolgáltató neve: Craetive Szolgáltató Betéti Társaság
Székhely címe: 7629 Pécs, Bocskai u. 1.
Cégjegyzékszám: 02-06-072356
Nyilvántartást vezető cégbíróság:
Pécsi Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai számjel: 22118552 1813 212 02
Adószám: 22118552-2-02
Bankszámlaszám : 18203095-06021652-40010025

Ügyfélszolgálat adatai:
Cím: 7630 Pécs, Mohácsi út 16.
Telefon: +36 72 788 447 (normál díjszabású vezetékes)
+36 70 381 9545 (normál díjszabású mobil)
E-mail: info@naptarhely.hu
Nyitva tartása: hétfő-péntek 9:00 – 15:00

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A vásárló a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul veszi, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

 

A megrendelés lépései:

  • A regisztráció menete (nem kötelező)
  • A kosár használata
  • A megrendelés összeállítása
  • Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  • A megrendelés elküldése
  • A megrendelés visszaigazolása

 

Az adásvételi szerződés létrejötte

Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

 

Árak

A Webáruházban közzétett árak bruttó egységárak, melyek nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit.
A házhoz szállítás költsége külön tételben választható, melynek belföldre egységesen 990 Ft+Áfa (bruttó 1.257 Ft).
A Webáruház 15.000 Ft+Áfa (bruttó 19.050 Ft) rendelési összérték felett szállítási költséget belföldre nem számít fel.

 

Kiszállítás, személyes átvétel

A szállítási határidő a termék megrendelését követő 5. munkanap.
A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

 

Lehetséges fizetési módok

  • Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  • Banki átutalás (előre utalás)
  • Paypal rendszeren keresztül történő fizetés

 

Elállási jog

A vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

Az elállás joga az ügyfélszolgálatunkon történő személyes, illetve a szerződött partnereinknél történő átvétel esetén is gyakorolható. A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát a II.2. pontban szereplő telefonszámon, a II.1. pontban szereplő postai vagy II.3. pontban szereplő e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.

Az elállási nyilatkozatminta a www.naptarhely.hu/dokumentumok oldalról letölthető.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni.

A vásárlót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak.

 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét az Ügyfélszolgálaton (II.1. pont). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
  • a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

 

Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét az Ügyfélszolgálatra küldött levélben (II.1. pont), vagy elektronikus levélben (II.3. pont).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

Pécs, 2017. október 1.

Adatvédelem

 

A regisztráció során megadott adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezésed nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat és hírlevél küldő részére, akik az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik).

Jelszavad titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják azt. Webáruházunkat használva ezen adatvédelmi politika feltételeit elfogadod, és engedélyezed számunkra adataid használatát.

?
Kérdésed van?

Írj az info@naptarhely.hu címre
vagy keress bennünket
a +36 72 788 447-es telefonszámon.

Személyesen itt találsz:
Craetive Bt.
7630 Pécs, Mohácsi út 16.